Thursday, August 27, 2009

3. n2dal.

Mu hostisa r22kis mulle yksp2ev, et lasi oma yhel t88mehel mulle uue voodi teha. Ma ytlesin kyll talle, et praegune voodi on ka t2itsa hea, aga ta vaidles vastu, et see praegune voodi ei k6lba kuskile, sest see on vana vms (ma kyll sellest aru pole saanud, et vana on). Reedel l2ksime siis uuele voodile j2rele, panime auto peale, s6itsime koju sellega ja hostvend ja hostisa yritasid selle minu tuppa saada - sellega oli igavesti palju jama... Said v2ravast l2bi, koduuksest ka, aga trepist yles ei saanud. Sidusid siis 2 voodijala ymber n66ri ja t6stsid kahekesi voodi yles ning mina ja hostema v6tsime selle R6DULT vastu :D Hoidsime voodit 2-st jalast kinni, hostvend jooksis ruttu yles ja tirisime voodi r6dule. Edasi (voodi tuppa saamine) l2ks juba lihtsamalt. Igatahes on uus voodi poole suurem ja k6rgem ja tutika madratsi sain ka sinna peale :)

***

Tibi teema: esmasp2eval v6tsin kyynelaki maha kyyntelt ja siis avastasin, et ainus kyynelakk, mille Eestist kaasa v6tsin oli nii 2ra kuivanud, ei hakanud peale panema, l2ksin teisip2eval lakkimata kyyntega kooli, m6eldes, et l2hip2evil l2hen kyynelakki otsima. Esimese tunni ajal koolis pidime v6tma end neljastesse gruppidesse, ma olin koos 3 klassi6ega yhes ryhmas, kellega polnudki varem v2ga suhelnud. Meil oli ryhmat88 vist juba tehtud, igatahes ei pidanud midagi tegema enam. Nad n2gid, et mul on pikad lakkimata kyyned ja yks kohe kysis: "Kas v6in su kyyned 2ra lakkida?" Tal oli kyynelakk kaasas. See peale siis yks v2rvis yhe k2e kyyned, teine teine tydruk teised kyyned ja k6ik olid rahul :D

***

Hetkel on nii, et ma olen haige, enam mitte niiv2ga gripis, aga natuke midagi muud. Eile koolis (tegelikult p2rast 2rkamist juba) tundsin end t6esti halvasti - syda oli paha, v2risesin ylekere, n6rkus + k6hus k2isid teravad valud l2bi kuskil 5 sekundit siis l2ks yle, natukese aja p2rast uuesti nii ja nii p2ris pikalt. Elber (coordinator vms) kysis mu k2est koolipeal, et kuidas l2heb, ma ytlesin talle, et tunnen end tiba halvasti ja n2itasin, et k2si v2riseb vms, ta ytles, et l2hme kohe inka 6petajaga koos kooliarsti juurde, aga ma vastasin, et pole vaja, et see l2heb varsti yle.. Ta ytles selle peale, et kui yle ei l2he, siis r22gi kohe inka 6petajaga. 3. tund oli p2ris piinarikas, t6esti oli n6rk olla. L2ksin p2rast kolmandat tundi (yhtlasi ka s88givahetund) inka 6petajat otsima, r22kisin talle, et tunnen end halvasti. Ta s6idutas mind oma autoga koju, selgitas mu hostisale, mis mul viga on ja hostisa ja hostemaga l2ksime kohe arsti juurde. Ta katsus mu k6htu natuke ja ytles lihtsalt, et gaasid vms ja andis 2 pakki ravimeid kaasa. Ei aidanud midagi, magasin terve p2eva, aga ikka oli uimane olla ja k6huvalud k2isid yle. T2na hommikul kell 7 l2ksime mingi teise arsti koju, sest hostisa eile ytles mulle, et ta on kurb, kui mul halb on, et kui natukenegi 88sel paha on v6i valutab, siis 2rataks kohe tema yles, sest ma olen ta tytar jne... Ta hoiab mind niiv2ga siin. Aga t2na vaatasin, et see arst, kelle juures k2isime, oli t6esti hinnatud arst, ma arvan, sest tal olid igast diplomid seinal ja tundus v2ga asjalik olevat, ta vaatas mu silmad, kurgu yle, katsus k6htu jne. Selgus, et mul mingi jama kurgu ja k6huga. Et kurk on h2sti punane vist (kuigi ei valuta) ja siinne toit m6jus k6hule halvasti - nad s88vad siin liiga palju rasvu, v2he salatit jne. M22ras mulle 7-ks p2evaks dieedi moodi asjanduse - ei tohi syya rasvaseid asju, st tohin syya v2he liha, v2he piima, ei tohi majoneesi syya, tuleb syya palju puuvilju, juua p2evas 3 liitrit vett (mitte kylma), tohin juua veel ainult naturaalsetest puuviljadest mahlu. Seal oli p2ris pikk nimekiri, mida tohib, millest tuleb hoiduda + pean v6tma n2dalaega 4 erinevat ravimit.

T2na magasin j2lle pool p2eva maha - magamine teeb haiguse ajal head. Tundub, et need ravimid aitavad samuti m2rgatavalt paremini, kui eilsed. Homme l2hen j2lle kooli.

3 comments:

  1. Loodan, et olemine on juba parem!

    Muide, selle peale (ja muidu ka) tuli meelde: kas Sa kurgi-tomatisalatit oled juba teinud? ;)

    ReplyDelete
  2. Oiii, nõrkushoog missugune. Tunnen kaasa. Aga sinu II isal tundub suhtuvalt susse jõhkralt armsalt. Ma loodan, et sul on seal inimesi, kellega asjadest rääkida - see on iseenesest väga tähtis.

    ReplyDelete
  3. Kati: Jah, juba on parem :)! Ei ole teinud kurgi-tomatisalatit.. :D Siin pole veel hapukoore taolist leidnud. :)

    Pets: Jaa.. Juaniga natuke r22gin vahel... Ta tegelt r22kis mulle n2dal tagasi yhest saladusest, mida mitte keegi varem ei teadnud, sest ta on bi-polar (yks hetk 6nnelik, j2rgmisel masenduses jne), nagu talle enda kohta 8elda meeldib.
    Aga mu hostisa ongi yliiarmas. Ma ostan 2 koolivormi pluusi, hostisa tegi ettepaneku, et tema maksab yhe eest ise, sest ta on mu isa vms. :D Aga ma ytlesin, et ei ole vaja :)

    ReplyDelete