Sunday, August 9, 2009

Ma olen Mehhhiiiikooooooos!

4. august kell 6.15 hommikul istusin lennuki peale, et lennata Helsingisse, vahetada lennukit, et sealt lennata Pariisi, kus vahetasin uuesti lennukit ja lendasin Mexico citysse.
Mehhiko lennujaamas tuli mulle vastu 2 vanemat naist YFU sildiga, muudkui korrutasid mulle midagi hispaania keeles, ma ei saaanud aru, v6tsin oma s6naraamatu v2lja ja yritasin s6nu otsida. Nemad muidugi inglise keelt ka ei osanud s6nagi. Igatahes kuulsin lausest 2ra s6na PUEBLA, mis k6las natuke tuttavalt, vaatasin yle s6naraamatust, seal oli kirjas "village". M6tlesin, et pean eriti hullu kylakohta minema. Nad andsid mulle telefoni, kus yks mehhiklane seletas mulle inglise keeles, et ma 66in 1 66 Pueblas (3. suurim linn Mehhikos) ja 66bin tema ja tema tytre juures ja siis p2eval l2hen uuesti tagasi lennujaama bussiga. L6petasin k6ne, 2 naist panid mu bussipeale, andsid pileti k2tte ja ytlesid "mine".
S6it Pueblasse kestis 2 tundi, t6esti oli ilus, mulle meeldis. Tegin ka m6ningaid pilte, mida hiljem kunagi yles panen. Aga jah, selgus, et j6udsin sinna p2ev varem, kui k6ik teised vahetus6pilased ja sellep2rast 66bisin seal. V2ga s6bralikud inimesed olid, 1 naine ja tema tytar (minuvanune). Kell 3 p2eval l2ks alles buss tagasi lennujaama poole, seega oli meil palju aega hommikul. L2ksime sellele tydrukule kingi otsima suurematesse ostukeskustesse ja p2rast seda n2itas pereema mulle linna t2htsamaid kohti (mingi katedraal ja m6ni park jms). Viis mind s66ma mingisugust Mehhiko toitu (Semitas), mis oli v2ga kuulus, kuid ainult Pueblas, see oli mingisugune Puebla special toit. See pereema oli niii armas! Korrutas mulle p2rast mitu korda, et mul on s6pru Pueblas ja et ALATI, kui tahan, v6in nende juures 66bida, mis oli v2ga armas temast. :)
Hiljem samal p2eval tutvusin teiste vahetus6pilastega ja l2ksime Guernavacasse, seal oli mingi ilus hotell, veetsime u 5 p2eva seal, k6ik p2evad t2is loenguid kultuurishokkidest ja muust sellisest. Mind pandi seal 1 tuppa yhe tydrukuga tsiilist, kes ei osanud s6nagi inglise keelt. Aga see oli hea tegelt, natuke ikka r22kisime kuidagi, kuigi oli p2ris keeruline minu jaoks! Viimasel 6htul pidime k6ik tegema mingisuguse etteaste, mis tutvustab meie riiki. K6ik tegid midagi huvitavat, laulsid vms.. Aga ma olin YKSI, seega k6ik vaatasid mind yllatunud pilguga paar p2eva enne etteastet kysides: "You have to do it ALONE??!" Ma ise eriti ei p6denud seda. Agajah, kui 6ige hetk oli k2es, siis valiti k6igepealt saksamaa grupi ja siis kysiti: "Who wants to be the next one?" Ja yks karjus: "ESTONIAA!" siis tuli teiselt poolt: "MARIAAAA!!" ja pool saali plaksutas taktis karjudes: "ESTO-NI-A! ESTO-NI-A!" :D Ma kysisin alustuseks k6igilt, milline eesti lipp v2lja n2eb, kuid k6ik pakkusid vale j2rjekorra. N2itasin siis riigilippu ja r22kisin natuke Eestist ja kysisin, mida lauseid, mille eesti keelset t6lget nad tahaksid. H2sti l2ks.
Aga jah, soome keelt oli niii hea kuulda, sest eesti keelt ma r22kida ei saanud ja soome keel meenutas mulle seda natuke :) Ja yks tydruk Soomest meenutas mulle niiiiv2ga Monikat :D
Igatahes oli laager p2ris tore ja v2rkki. Kuigii, viimasel p2eval tundsin end kahtlaselt, k2si v2rises, k6ht korises alatasa ja valutas natuke, imelik igatahes ja kuidagi uimane/imelik olla. Ma olen kindel, et see oli sellest toidust. Siiani pole p2ris yle veel l2inud, sest k6ht vahel valutab, aga pole hullu midagi, elan yle selle :)
Ma tegelikult olen oma esimest p2eva uues peres nyyd, pere on tore, v22ga s6bralikud. Nad tulid mulle lennujaama vastu suuure lillekimbuga, kus oli 12 roosat roosi :)! Pereisa r22kis minuga pika jutu maha, kysis palju kysimusi. Ma saan juba enamusest aru, millest nad r22givad, aga vastata on tiba keeruline veel, kuid vajaliku saan aetud. Pereema p2rast r22kis minuga ka u pool h igast sugulastest ja sellest, mis probleemid pereisal koolis olid (et streigib praegu jne).
K2isime host6ega kuskil t2navaturul, aga see oli korralik koht.. nagu mingi pood oleks, aga lihtsalt v2rske 6hu k2es vms. Seal myyakse igast riideid jne, ma ei ostnud veel midagi, aga k6ik on t6esti v2ga odav siin. Ja p2rast k2isime perega kuskil v2lirestoranis s66mas, tacosid ja suuuuri krevette :)
Ja siin on v222ga palav! Mitte, et p2ike paistaks vms, see paistab ka koguaeg, aga praegu on kell 21.21 ja niii palav on lihtsalt.
Elan 1 p2ev korraga ja saan hakkama.

2 comments:

  1. Tere Maria! Nii lahe et sa meiega ka jagad seda kõike!

    Ja kui sa tagasi jõuad ja me peaks kogemata tegema jalapenosöömisvõistluse, siis sa võidad kõik ära :D
    Igatahes, edu sulle seal teisel pool maakera!

    ReplyDelete
  2. V6imalik, v6imalik :D Praegu on mul igatahes mingid terviseh2dad toidu p2rast, aga pole hullu :) Vaikselt hakkab parem juba!

    ReplyDelete