Monday, August 10, 2009

2. p2ev Mehhikos.

T2na k2isime hostvenna ja host6ega ojo de aguas (suur v2libassein) ujumas. Maksis ainult 10 pesot, rahvast oli ysna palju :) Aga teel sinna s6itsime ka mu koolist m88da ja nad avastasid, et mul on kool peal juba... :D Seeega, homme l2hen kooli! :D Koolivormi mul veel ei ole, aga hostisa ytles, et pyhap2eval ostame vms, nii et ma k2in n2dalaega oma riietega koolis.
Teel tagasi ajas mu hostvend iguaani alla (iguaan jooksis auto ette), mille peale nad korra ahastasid ja siis ytlesid ysna v6idukalt: "S88K!!" ja v6tsid selle kaasa, l6unaks s6ime k6psetatud iguaani :D

V6rkkiike j2in ka t2na magama, need on nii mugavad ja neid on siin 2.. Need v6rgust ehitatud, mis on m6lemalt poolt k8iega yhendatud puu kylge.

Agajh, see pereisa on siin t2itsa tore, naerab koguaeg mu yle, sest alati, kui ta kysib mu k2est, kas mulle meeldib koolis k2ia, siis ma m6tlen enne vastamist ja siis ytlen "natuke" vms, :D Ja ta on h2sti lahke, eile pidas loengu maha, et ma v6in hostvanemaid kutsuda, kuidas tahan, (ema/isa v6i nimepidi) ja t2na r22kis, et ma kindlasti igatsen oma vanemaid, kes on v22ga kaugel, aga see on nyyd minu kodu ka ja r22kis t2pselt, kes siin elavad (mu host6el ja yhel hostvennal on puhkus praegu, niiet nad praegu siin koguaeg, aga muidu ei ela siin jne) ja ytles, et kui ma kunagi tahan kellelegi kylla minna, nt Samuelile, kes on vahetus6pilane Taanist, v6i kellelegi teisele.. v6i kui tahan osta midagi, siis pean ainult ytlema ja nad viivad mind.

Egas midagi, ootan homset ja loodan, et elu l2heb huvitavamaks kooliga. :)

5 comments:

  1. :D See iguaani lugu oli lahe. :D Naersin siin omaette.

    Edu koolis :)

    ReplyDelete
  2. Heihei! :) Eestis küll ei kujutaks ette,et keegi roadkilli kaasa võtaks ja ära küpsetaks... no äkki mingi kitsega v nii, aga muidu küll mitte :P

    See on lahe, et sa praegu juba piisavalt aru saad, et sa päris isoleeritud ei ole seal. Hehh... mida sa Eestis järgmine aasta C-keelena õpid, kui hisp. keel juba suus on? :P

    Loodan, et kool saab lahe olema!

    ReplyDelete
  3. Jah, allaaetud kasse siinkandis üldjuhul kaasa ei võeta... (laseb kujutluspilte silme eest läbi ja võbistab õlgu)

    Aga jõudu-jaksu meie poolt! Väga hea meel, et kõik on nii sõbralikud ja soojad.

    Ja head kooli algust! Meil siin muide sama lugu, poisid lähevad homme lasteaeda ;) Kas koolivorm tuleb igaühel endal osta või annab selle kool v kuidagi teistmoodi?

    (word verification sõna - dumbalue, no on alles fantaasia)

    ReplyDelete
  4. Anneli, sina vist tõesti ei mäleta seda, kui me oma nädal või kaks järjest kitseliha sõime... :D

    Kooli alguse kohta niipalju, et mind ka töö juures veidi narritakse, et kas mul ranits, pinal ja abijoonega vihikud juba ostetud :)

    Maria, kuidas sul on - mall ja värvipliiatsid olemas? :)

    ReplyDelete
  5. Hahaa :D
    Seda kyll, ma naersin ka tykkaega sellepeale, t2itsa segased :D Aga maitses nagu liha ikka :P
    Mario - ei ole. Ma eile k2isin vihikut ostmas ja kasutan viimsi kooli pastakat koolis :P Aga muid asju mul pole - mingi p2ev peaks tegelt kalkulaatori ka ostma vast.
    Ja suured t2nud teile :)

    ReplyDelete