Friday, August 21, 2009

Lyhijutud.

Kirjutan siia lyhijutte, mis on siiani toimunud:

Kooli kohta veel nii palju, et teised vahetus6pilased, Samuel ja Philipp, kes Cobaos (mu koolis) k2ivad, on koos nooremate 6pilastega yhes klassis (14-16-a.), mina koos vanematega (16-18-a.), sest nad ei jaga hispaania keelest v2ga midagi, aga ma suhtlen siin nii palju oma hostperega, et tuleb juba enamv2hem v2lja midagi, seet6ttu pandi mind mingisugusesse special gruppi, mis t2hendab seda, et mul on tunde 4 erineva klassiga, aga enamasti ikka nende vanematega.

***

Kool algab mul siin igal hommikul kell 7! Ja siin majas on yldse k6igil kombeks v2ga vara 2rgata. Kella 9-ni magamist nimetavad nad kaua magamiseks. Nv-l 2rkan enamasti kuskil 8.30. Siin on tegelikult varajane 2rkamine loomulik, sest vara l2heb valgeks ja siis ei tahagi v2ga palju kauem magada.

***

Pyhap2eva 88sel kell 3 l2ks mul uni 2ra, sest m2rkasin, et ventilaator l6petas t88tamise. Yritasin k2ima lylitada, kuid ei 6nnestunud, proovisin tuld ka p6lema panna, kuid seegi ei t88danud. Olla hommikuni ventilaatorita oli 6udne, yldse ei saanud rohkem magada, sest lihtsalt nii palav oli. Hommikul kell 5.30 2ratasin hostema yles kysides, kas v6ib pessu minna, et kas see t88tab yldse, sest k6ik muu ei t88ta ja ei tahtnud viimast vett ka 2ra kasutada. Hostema t6usis kohe yles, ytles, et v6ib kyll pessu minna, ise askeldas natuke ja 5 min hiljem oli ka elekter t2itsa olemas.

***

Mu hostema siin kurtis mulle, et talle ei mahu enam oma riidedki selga, et nii palju kaalus juurde v6tnud ja sellep2rast k2ib pmst igal hommikul kell 6.30 jalutamas. Siin peres on yldse mingi "mondongaso" teema, t2hendab suurt k6htu vms. Mu isa armastab seda iga p2ev korduvalt 8elda. Nad (mu hostpere) pidevalt m6nitavad selle nimega yksteist ja teisi, aga mitte yldse pahaga.. Iseenda kohta ytlevad ka seda jms. Naeravad, et ma s88n siin nii v2he, aga kyll ma 6pin korralikult s88ma ja siis on ka mul tagasi tulles "mondongaso" ees :D

***

Yks poiss l2ks klassi ette ja pidi tahvlile yhe lause inglise keelde t6lkima, siis teised poisid naersid ja h6ikasid midagi, ma ei saanud v2ga aru, mida t2psemalt ja siis inglise keele 6petaja ytles mulle: "They are just making fun of him cause he is gay!" Ysna ebatavaline, et 6petaja nii ytleb, kysisin, kas poiss ise teab, et teised seda teavad, et ta gay on, 6petaja vastas sellepeale: "Jah, ta on 6nnelik selle yle!" (Ja kusjuures oligi.) Sama 6petaja viskas veidi hiljem yhe tydruku klassist v2lja, sest ta olevat l2inud geipoisi juurde ja 8elnud talle v2ga ropusti, 6petaja t6lkis mulle enamus roppused inglise keelde 2ra :D

***

Yks p2ev l2ksin paari klassivennaga "vaidlema", sest nad ytlesid, et ma olen "rubia", mis t2hendab blondi. Ma vaidlesin vastu, et see ei ole blond, aga nad sellepeale l6id k2ed kokku ja ytlesid: "Yeaaah, rubia!!"

***

Koolis oli veel paar inimest, kes hakkasid kysitlema, kuidas miski eesti keeles on. Meil oli 1 vaba tund ja terve selle tunni jooksul kysisid iga s6na kohta, mis p2he tuli ja p2rast iga minu eestikeelset s6na l2ks yks tyyp eriti 2ksi t2is, tegi suured silmad p2he ja kysis: "COMO?!" Nad muidugi yritasid k6ike j2rele 8elda. Naljakad inimesed siin.

***

Mul on yks imelik 6petaja, kes annab mulle enamus tunde. Ta pidevalt kommenteerib mind klassis k6va h22lega, nagu nt kui juuksed lahti hoidsin koolis yhel p2eval, siis ta ytles: "Ooo, Birdzhitta on nii ilusaks end t2na teinud," vms ja kysis, kas mu juuksed on v2rvitud, et need nii "blondid" on. Ta kutsub mind pidevalt "mi amiga Birdzhitta"´ks.

***

Olen endale mingisuguse gripi kylge saanud. Arvan, et hostisalt, sest p2rast pyhap2eval maal k2imist oli hostisal kurk haige, nyyd on minul nohu ja k8ha ja koer on ka gripis (aevastab v2ga tihti). Terve siinoleku aja jooksul (13 p2eva) on 2 korda vihma sadanud ja seda ka ainult tund-paar p2evas, muidu paistab pidevalt p2ike - kah vihmaperiood ;)!

6 comments:

  1. maria, nii lahe on su tegemistest lugeda!!
    kas sa alexisele oled juba kohve lugenud? ;)

    ReplyDelete
  2. Aaa, veel ei ole :D Aga ta k2ib siin kyll p2ris tihti. Varem suht n2dalaega jutti.

    Ykskord tuli t2ispeaga siia, koos oma EMAGA :D Lihtsalt tahtis mind oma emale tutvustada. Imelik tyyp ikka.. Aga ta enam eriti tihti ei k2i siin - ta on vist aru saanud vaikselt, et ma eriti ei taha suhelda temaga.

    ReplyDelete
  3. Vahva su toimetustest lugeda, sõsarake!
    See su segane õpetaja justkui meenutaks Maidot.

    Aga mis toidud neil seal on? Kas neil musta leiba on?
    Blondi-asja kohta ei saa isegi öelda, et kohuke oled, nad ei tea, mis see ongi.

    ReplyDelete
  4. Ärge kirjutage selliseid asju, muidu ta läheb kurvaks!

    ;)

    Aga muidu ootame uusi ülevaateid! Väga tore on lugeda. Teine kultuur on ikkagi teine kultuur ju.

    Kui Sandri ja Lauri käest maakaardi ees küsida, kus on tädi Maria, siis näidatakse eksimatult: "Siin, Mehhikos!"

    Me püüame Sulle mõne pildi joonistada, siis hakkab Sul ka jälle lõbus. Lauri joonistab juba igavesti kihvtilt. Näiteks Tartu Raekoja platsi purskkaev oli sheff :) Ainult et ma ei usu, et ma selle digitaalseks saan... Kui tagasi tuled, siis näed.

    ReplyDelete
  5. Kui tagasi jõuad, pead maha vestluse Sanderiga. Mõtle, kui kõva see olema saab, ;).

    ReplyDelete
  6. T6nis - 66 666... ei ole siin mingit musta leiba! :D Aga Eesti magedat toitu igatsen ma kyll tiba :P Juust on siin enamv2hem sama isegi, piim samuti :P

    Marek - sina yhelpool maakera, mina teiselpool? :D

    Kati - Awww :) V2ga v2ga armas, et nad teavad, kus ma olen ja nii :P Tahaks kuulda, kuidas Sander r22gib juba, kindlasti v2ga palju :) Ja Lauri joonistab t6esti tihti, ei tea, kas see j22b ka tulevikus nii :)

    Ma yritan siia ikka aegajalt kirjutada - v2hemalt kord n2dalas, kui v6imalik.

    ReplyDelete