Sunday, August 16, 2009

Haha..

Kui siia tulin, siis Michel (hostvend) kysis mu k2est, kuidas mu teist nime h22ldatakse, ma ytlesin talle Birgitta, ta ytles, et see on imelik nimi. Ei j22nud v2ga pikemalt kysima, naeratasin lihtsalt.
P2rast seda on p2ris mitmed seda kysinud, eriti koolis. Nende jaoks t6esti omap2rane nimi vast.
Nyyd yleeile r22kisin Manueliga, yks tyyp minu linnast. Ta kysis samuti, kuidas mu teist nime h22ldatakse ja kui talle ytlesin, hakkas ta naerma, kysisin, et miks naerab, hiljem seletas mulle. Selgus, et siin "berga" t2hendab mehe suguelundit, ja v2ga v2ga sarnase h22ldusega s6na bergita on siis nagu v2ike mehe suguelund. Ja siis 6ega r22kisime sellest hiljem ja naersime, selgus, et Hallaste, kui 8elda "l" lyhemalt, t2hendab "t6mbama" :D Minu nimi on p2ris perversne siin... Nyydsest ytlen k6igile h22lduse kohta: "Maria Birdzhitta Hallaste" ;)

No comments:

Post a Comment