Wednesday, September 2, 2009

Ma elan seebikas!

Laup2eva hommikul k2isime Aneliga (host6de) Juchitanis (teine linn, u poole h kaugusel mu kodust), ta pidi m6ned avaldused kooli viima. Niiniii palav on koguaeg, et ma ei suutnud isegi nautida seda, et olen esimest korda selles linnas ja k6ik on j2lle uus ja huvitav, koguaeg tahaks lihtsalt magada. J6udsime sealt kella 2 ajal koju, magasin pool h ja l2ksime Aneli ja ta poisiga ujuma yhte kohta, kus on bassein ja baar ja loomaaed jms koos. Hiljem kodus sai mu hostema mu peale natuke pahaseks, sest ma ei tahtnud syya (ma arvan, et see tuli haigusest, aga t6esti polnud terve p2ev absoluutselt isu ega k6ht tyhi). Ytlesin, et tahan vaid puuvilja vms, et ma ei suuda rohkem syya, aga ta sai natuke pahaseks, sest yks 6un ei toida tema arvates yldse.


Laup2eva 6htul oli siin see minu jaoks kauaoodatud "fiesta de gays". Mainin veel, et siin ja nii palju, kui aru sain, siis igal pool Mehhikos on V2GA PALJU geisid ja nad ei h2bene seda sugugi v2lja n2idata (v2ga graatsilised/naiselikud liigutused). Fiesta de gays on pidu neile ja paljud geid riietuvad selleks p2evaks nagu naine, aga palju ekstreemsemalt (juukse-, ripsmepikendused, lakitud kyyned, paks kiht krohvi n2os, balli/printsessi riietus + paljudel oli kroon ka peas). Pidu toimus minu majast yle tee, yhes tantsusalongis, kus nv-del toimub palju igasuguseid pidusid. Sissep22s maksis 130 pesot (u 130 krooni), aga ma ei pidanud midagi maksma, sest Aneli poiss ytles neile, et ma olen v2lismaalt ja tahan lihtsalt pilte teha arvutisse panemiseks vms. :D Sissep22sul anti kaasa kastit2is 6lut k6igile (fiestadel/pidudel pidi see siin kombeks olema).

Alguses oli show moodi asjandus, kus mehed yhesugustes riietes tantsisid, taustaks synge muusika ja siis toodi sisse "reina" (kuningas siin, kes on gay ja samuti oli end naiseks riietanud) koos 4 kandjaga, aga kuna reina on raske (tyse mees), kukkus ta maha sellelt aluselt ning tegi nagu see oligi nii m6eldud, aga hiljem hakkas vetsus h2bist nutma.

Seal lasti palju muusikat tantsimiseks. Tantsisin isegi paari geiga, naljakas oli. Yks naiseks riietanud gei j2i mulle p2rast tantsu r22kima, kui guapissima (kena) ma olen ja andis mulle selle eest "kingituse", st oma tuulelehviku ja mainis juurde, et see on sydamest temalt mulle :D Hiljem j2i Anelile (host6ele) edasi pikalt r22kima, kui guapa ma olen tema arvates vms.

Yhe mehega tantsisin ka 1 tantsu (ei olnud naiseks riietanud end). Anel ytles hiljem, et ta on ka gei tegelikult, aga see mees oli yldse imelik, sest hakkas mind filmima hiljem eemalt ja tahtis minuga pilti saada. Igatahes tahtsid mitmed gayd enda kaameraga minuga koos pilti saada. Tundub, et eurooplane siin on vist t6esti m6ne jaoks p2ris haruldane n2htus.

88sel yhinesid minu, Aneli ja ta poisiga veel Michel (hostvend) ja ta s6ber (samuti ka kauaaegne perekonnatuttav) Luis. Peo l6pp l2ks HULLUKS! N2gin yhte koolivenda 88sel seal, ta viipas k2ega, et tema seltskonna juure l2heksin. L2ksin, r22isin paar s6na juttu, kuni Michel ja 6e poiss mu nime hakkasid hyydma. Kyllap nad arvasid, et see on m6ni v66ras ligiajaja vms. L2ksin tagasi ja seletasin neile, et k6ik on korras, et see poiss k2ib minu koolis ja tahtis natuke juttu r22kida, aga mu hostvend, kes oli selleks ajaks juba p2ris purjakil, ytles mulle: "No me gusta!" ("Mulle ei meeldi!") ja j2i teda eemalt kurja n2oga j6llitama. Hiljem tuli koolivend uuesti r22kima ja Michel (hostvend) muudkui korrutas talle: "Hey, ta on minuga siin!!" Ma ytlesin, et pole probleemi, aga vend tahtis koolivennale kallale minna. Selleks ajaks olid koolivenna s6brad vahele tulnud ylbe olekuga, Michel t6ukas yhte koolivenna s6pra, millepeale teine n2rvi l2ks ja 6llepudeli vastu lauda pooleks l6i. Michel sai veel rohkem vihaseks ja virutas k2ega yhe kasti t2is tyhjade 6llepudelitega maha. Ytlesin koolivennale, et pole just k6ige parem hetk r22kimiseks ja esmasp2eval koolis r22gime, ta vahetas veel viimaseid s6nu ja l2ks eemale j2lle. Michel oli t6esti V2GA vihane selleks ajaks juba, j2i veel edasi j6llitama teda kurja ilmega, samamoodi ka ta s6ber Luis ja Aneli poiss. Kolmekesi lihtsalt seisid rivis ja j2lgisid mu koolivenda ja ta seltskonda. Luis ytles mulle, et me Aneliga minema l2heksime ja nad j22vad veel sinna. Natuke hiljem hakkasime siiski k6ik koos vaikselt minema ja m88dusime sellest seltskonnast. Michel viskas 6llepudeliga koolivenna suunas (6nneks ta ei saanud pihta) ja l2ks kallale yhele geile (samuti naiseks riietunud), sest see gei ytles midagi vahele vms ja j2i talle ette sellega. Mu hostvanemad olid r6udult n2inud natuke kakluse algust ja tulid sinna (kell oli pool 7 hommikul), l2ksime k6ik koos koju. Mu hostema oli pahane, aga isa ikka naeris (nagu alati :D). Ma l2ksin magama.

Umbes pool tundi hiljem 2rkasin, sest mu toauks avanes. Tegin silmad lahti, Michel seisis ukse juures, tuli istus mu voodiservale ja kysis: "Sa oled vihane mu peale?" Ma: "Mis?.. Ma ei tea.. Natukene..." Ta patsutas mu k2evarrele, ytles: "Selline ma olen," ja l2ks minema. Ma magasin edasi.


Pyhap2eval kell 14.00 oli v2ike vahetus6pilaste kokkutulek. K6ik tulid kokku kes siin u 2 h raadiuses elavad (u 10 vah. 6pilast koos perega). Kell oli 13.45, kui mu hostisa vaatas rahulikult telekat ja mu hostema, -vanaema valmistasid syya... Niimoodi see aeg m88dus kuni kell 16.00 lahkusime kodust. Sinna j6udsime viimastena ja kohe 8eldi: "Tulge siia ette." Yks korraldaja ytles mulle: "Nii, tutvusta end nyyd hispaania keeles - su nimi, riik ja tutvusta pere." Ma olin terve n2dala m6elnud, mida seal 8elda (igast h2id asju oma hostpere kohta), aga k6ik toimus nii kiiresti, et ma lihtsalt tutvustasin pere, kes on kes ja muud ei midagi! P2rast seda pidas mu hostisa pikema k6ne, kus r22kis nii palju head minu kohta. Mul oli nii paha tunne selle p2rast. 6nneks teised vahetus6pilased ytlesid mulle hiljem, et keegi nendest ei r22kinud midagi rohkemat ja seletasin ka hostperele hiljem, et tahtsin 8elda rohkemat, aga k6ik l2ks lihtsalt liiga kiiresti.

P2rast kokkutulekut l2ksime otse isa n6bu poja synnip2evale, aga kui kohale j6udsime (u 18.00) oli synnip2ev juba l2bi saanud ja synnip2evalaps m2ngis meie maja internetiputkas x-boxi oma s6pradega. Saime seal tyki torti , andsime kingid pereisa k2tte ja lahkusime.

J6udsime u poole 7 ajal 6htul koju. Kodu6ues oli Michel oma parima s6bra Jose Carlosega. Selgus, et Michel polnud p2rast geipidu maganud terve 88 + p2evl2bi s88mata ja peale joonud, ta oli v2ga purjus selleks ajaks, Jose Carlos oli ka piisavalt purjakil. Michel pikutas macas (nii kutsutakse siin neid kiikuvaid v6rkvoodeid), hostvanemad, -t2di l2ksid peegliga ta juurde, uurisid teda natuke ja lahkusid tuppa, ma j2in sinna juttu r22kima nendega. R22kisime sellest kakluses, Michel korrutas mulle inglise keeles (mida ta eriti h2sti just ei oska): "I am jelous!" ja seletas mulle, et ma v6in edaspidi ainult temaga tantsida ja r22kida. Natuke hiljem j2i ta magama, ma r22kisin Jose Carlosega edasi, kes j2i mulle oma minevikust r22kima ja oleks seda tehes ysna napilt nutma hakanud (arusaadav ka, sest ta elu oli paar kuud tagasi p2ris julm seebikas).


Ma teadsin, et vennad siin kaitsevad v2ga oma 6desid (liialdades!) meeste eest, aga ma poleks arvanud, et asi r22kimise p2rast kakluseks kisub. Igatahes pidi see ysna tyypiline Mehhikos olema, et t2ispeaga kakeldakse. Yleyldse, kui keegi minuga geifiestal r22kima tuli (oli see siis m6ni koolivend v6i keegi muu, oli kohe Michel v6i Aneli poiss platsis ja kysis tyybi k2est, mis ta tahab ja k2skis minema kaduda. Isegi, kui ma seal vetsus k2isin, leidsin v2lja tulles Aneli poisi, kes minuga koos 15 meetri kaugusele seltskonna juurde tagasi jalutas.


PS! LISASIN PILTE: http://public.fotki.com/Maria-B/

2 comments:

  1. OMG! On tõesti seebikas :P Aga äkki on nad lihtsalt väga kaitsvad - muretsevad selle pärast, et keegi tahab sind ära kasutada, kuna sa oled noor ja Euroopast (seega uus ja huvitav). Igatahes keskmise "külma ja tuima" eestlase jaoks tundub selline käitumine küll väga imelik :P

    Loodan, et läheb paremaks! :)

    ReplyDelete
  2. Ei... Siin ongi nii, vennad hoiavad oma 6desid v2ga meeste eest. Ma lihtsalt saan t2iskogemuse siin :D Mu hostvanemad r22kisid mulle, et varem oli ta Aneliga ka selline (aga nyyd Anelil kuskil 3 aastat t2is praeguse mehega).

    ReplyDelete