Thursday, October 15, 2009

Ettearvamatu.

Kolmap2eva 88sel vastu pyhap2eva 2rkasin, sest mu pisem koer Ulises niutsus v2ga k6rge h22lega. Nagu hauguks, sest yritaks midagi kappide vahelt k2tte saada, kuid ei ulatu selleni v6i nagu oleks kinni j22nud kuskile. Minu toauks oli suletud, m6tlesin edasi magada, kuid nii ta j2tkas umbes 10 minutit. Ma m6tlesin, et juba on 2rkamise aeg, vaatasin kella - 1.07 alles. Kuulsin ka Micheli ja hostema h22lt, arutasid teadmatuses, mis toimub jms. Ysna pea j2id nad vait, arvasin, et viisid koera v2lja ja l2ksid magama. Hommikul enne kooliminemist kysisin hostemalt, miks Ulises nii haledalt haukus 88sel, ta vastas: "Ta suri," ja seletas mulle, kuidas. Yhes6naga, kuna m2ed on ysna l2hedal, tulevad sealt vahel pisikesed hiired ja kui meil tagumine uks (asub k88gis) lahti on, tuleb vahel m6ni hiir majja. Hostema pani k88ki ahju ja kappide taha rotimyrki, kuid oli siiski yks vahe ahju k6rval, kust Ulises ligi p22ses ning s6i seda ja seepeale suri.
See koer oli mu lemmik siin! Seet6ttu olin v2ga yllatunud, kui sellest kuulsin.

Koolist koju tulles ytles hostisa mulle, et yks pisikene kutsikas (sama t6ugu, mis Ulises - chihuahua ja mingi teise t6u segu), kes kuulus Paco tydrukule (Paco kinkis selle alles n2dal/2 tagasi oma tydrukule), suri samuti t2na p2rastl6unal, sest ka tema oli rotimyrki s88nud 88sel. Paco oli ta eile 88sel meie juurde toonud, sest ta tydruk pidi kuskile 2ra s6itma paariks p2evaks ja ei saanud koera eest hoolt kanda. Ka mu kass on praegu v2ga haige, samuti s6i seda - mu hostvanemad k2isid Cachetoni (teine koer), Adolfino (kutsikas) ja Choky´ga (kass) hommikul loomaarsti juures ja too oli 8elnud, et Cachetonil pole viga midagi, kass s6i, kuid ei tea, kas j22b ellu v6i ei ja kutsikas enam ei p22se sellest, sest ta on liiga v2ike. Ysna masendav p2ev.

1 comment:

  1. Tõesti masendav... Nüüd juba veidi aega möödas - kuidas siis lõpuks läks? Loodan, et neil, kellel oli lootust, ikka pääsesid. Eriti su kass.

    ReplyDelete