Saturday, October 3, 2009

...

27. kohta nii palju, et p2eval kysisin hostisalt: "Kas teie (tema ja hostisa) l2hete la velale?" Ta vastas, et ta ei viitsi minna, talle eriti ei meeldi need. Hostema ytles mulle sama hiljem ja ytles, et l2hen koos Aneli ja Pacoga. 6htu poole kysisin veel hostemalt: "Kas ma pean homme kooli ka minema?" Ta: "Kui ei taha minna, ei l2he. Ei juhtu midagi." :D Kella 8 ajal l2ksime siis Aneliga yhe t2di juurde, kes meie juuksed korda s2ttis la vela jaoks (2 punupatsi yles pandud, palju yhev2rvilist lina vahele punutud ja palju geeli ja paar lille6it juustesse - nii need soengud la vela jaoks ongi). Mu klassi6de (aka Aneli poisi 6de) Ludy oli selle fiesta reina, seega istusime l2hestikku tema perega. N2gin seal ka mitmeid vahetus6pilasi ja ka minu tugiisik oli seal.
Enne la velat ytles Anel mulle kodus, et kell 5.30 hommikul pean mina olema see, kes ytleb talle: "Anel, juba on hilja! Peame koju minema!" Ta ytles, et tihti satub pidudel hoogu ja ei saa kuidagi peolt tulema. Kell 5.30 l2ksin Aneli juurde: "Anel, kell on 5.30, l2hme koju..." Ta: "Misasjaa? Eiii, aega on." Surus mulle pudeli 6lut k2tte ja ytles: "Joo! Ei l2he me veel kuskile." Samamoodi ytlesin talle u 3 korda iga j2rgneva poole tunni tagant, aga j2tkuvalt oli vastus eitav. Kell 8.30 hommikul saime tulema Paco ja ta s6pradega, Anel j2i veel oma poisiga natukseks sinna. Kui koju j6udsime olid Michel ja hostvanemad juba 2rkvel, hostema kysis, miks nii hilja koju tulime, Paco , nagu alati, naljatades: "Maria tahtis veel sinna j22da ja tequilat juua," (seal ei olnudki tequilat). Hostema muidugi sai aru, et see oli naljaga, kuid n2hvas mulle sarkastiliselt: "See oli viimane pidu! Enam ei l2he pidudele!" K6ik naersid muidugi, hostemal sarkastiline n2gu endiselt ees. Hostema aitas mul klambreid juustest 2ra v6tta ja l2ksin magama.

28. oli viimane Calenda. Hostvanemad plaanisid minna, kuid viimasel hetkel ytles hostema, et tema ei viitsi minna. Hostisa viis mind siis linna, sest Paco oli juba linnas. Pacot me ei leidnud, kyll aga n2gime enamusi ta s6pru. Olin ta s6pradega, jalutasime el centrosse koos kogu rahvamassiga ja el centros saime Paco ja Micheliga kokku.

29. oli viimane la vela. Kysisin hostemalt, kas nad isaga l2hevad. Ta ytles, et ei l2he ja kysis minult: "Tahad minna?" Ma: "Ma ei tea.. Kas tohin minna?" Ta: "Muidugi tohid!" :D Oh teda ja tema tujusid. Hostvennad ei tahtnud enam minna ja ei l2inudki enam, aga ei tunne v2ga puudust, sest kuulsin, et paljud tuttavad, kellega siin rohkem suhtlen, ei l2inud. Sel p2eval k2isime linnas veel yhte t2navaparaadi vaatamas. See oli t2navaparaad la velade ja calendade puhul - nende fiestade l6petuseks v6i nii. Oli palju lahtiseid suuri autosid, mis olid 2ra kaunistatud ja nendes istusid inimesed traje tipicoga ja viskasid igasuguseid kingitusi (k88giotarbeid, seepe, s6elu, 6unu jms) rahva sekka, kes t2nava22res kogu paraadi pealt vaatasid. Oli ka hobuseid ja inimesi, kes nende seljas ratsutasid. Hiljem n2gin yhte 2 korruselist lahtist bussi rongk2igul, bussi ylemisel korrusel n2gin mitmeid inimesi Cobaost (minu koolist) ja nende vahelt paistsid ka Samuel (vahetus6p. Taanist) ja Keara (vahetus6pilane USA-st, kes k2ib yhes teises koolis siin linnas). Tuttavad tundsid mu kohe 2ra ja hakkasid mulle k2ega viipama, et nendega yhineksin. Jooksin siis liikuvale bussile j2rgi ja hyppasin s6idu pealt peale. Paar tundi tiirutasime ringi ja kell 8 6htul j6udsin koju.

1. ja 2. oktoobril oli linnas Toreada. See on see, mida v6ib palju telekast n2ha, nagu rodeo. Suur ymmargune ala, selle ymber inimesed vaatamas, ala keskel yks pull ja paar meest, k2es punane lina ja ootavad, kuni pull nendeni sarved ees jookseb. Pulle vahetati iga veerand-poole tunni tagant. See kestis hommikul kella 9-st hommikul kella 13.00-ni, p2rast seda lasti muusikat ja 15.00-19.00 uuesti sama asi, p2rast mida lasti veel muusikat ei teagi mis kellani 88sel. Me l2ksime sinna m6lemal p2eval u kella 10-st ning lahkusin taas host6e/-vennaga u kella 23.00 ajal (hostisa ei k2inud seal oma halva enesetunde p2rast yldse, hostema esimesel p2eval ainult paar tundi). Esimese p2eva l6pus l2ks Anel oma poisiga tylli, sest ta poisi perele ei meeldi Anel (ta poisi peres on k6ik v2ga uhked ja ylbed inimesed ja arvavad, et Anel pole piisavalt hea nende tytre jaoks), nii et Anel ei tahtnud yldse koju minna nii varakult. Panime rahad kokku, l2ksime taksoga karaokebaari p2rast Toreadat. Seal hakkasid meiega r22kima 2 meest, kes on siin linnas v2ga v2ga t2htsad. Yks meestest k2ib igal nv´l karaokebaaris laulmas, ta on s6jav2eylem vms, igatahes k6ige k6rgemal kohal ja kui tema kuskil k2ib, on paar turvameest uksetaga teda valvamas vms. Nad tahtsid meile micheladaseid (6lu rohke chilliga - omaette maitseelamus) v2lja teha, aga siis helistas mu hostema mulle: "Kus te olete? Tulge kohe koju, me oleme vihased." L2ksime koju ja Anel seletas k6ik hostemale hiljem 2ra. K6ik oli korras.

Nyydseks on see hull pidudehooaeg l2bi! Novembris pidid veel m6ned t2htsad fiestad olema ja detsembris j2lle pisut rohkem fiestasid.


Mu elu siin on igatahes yha enam seebikaks muutunud. Yks mu siinne ysna kaugelt "sugulane" Ideivy (aka Xhyno), kellel on 5 kuud tydruk olnud, saadab mulle pidevalt s6numeid ja r22kis mulle Aneli synnip2eval, et ta kardab minuga r22kida, sest ma meeldin talle. Ja Micheli (hostvenna) parim s6ber Jose Carlos on ka minust "nii vaimustuses". Toreadal Ideivy r22kis mulle, et Aneli synnip2eval oli r22kinud Jose Carlosele: "N2gid juba seda guerat? Ta meeldib mulle v2ga.." Jose Carlos oli vastanud: "Mhmh, ta on mu tydruk." :D Valetaajaaa... See tekitas siin igatahes palju segadust ja Ideivy oli mu peale pahane yleeile ja l6puks j2ttis ka tema tydruk ta maha, sest ta oli joonud vms. Seega hakkab mulle rohkem igast seebijuttu ajama. Ma oskan siin nii paljusid asju seebikaga juba seostada, mind ajab see koguaeg nii naerma! Hiljem Eestis seebikaid vaadates ehk tulevad meenutused minu elust Mehhikos. ;)

5 comments:

  1. La reina de la telenovela ;)

    Äkki on see piisavalt hea koht, et öelda -

    kallikalli, palju-palju õnne!
    Olgu Su päevad täis naeru&päikest :)

    Tervitusaktsioonis osalevad Kati, Siim, Lauri&Sander

    ReplyDelete
  2. Palju õnne 18. sünnipäeva puhul! :)

    Nagu öeldakse: nüüd oled sa lõpuks piisavalt vana, et teha seaduslikult kõiki asju, mida sa oled juba aastaid teinud :P

    Loodame, et pidu on/oli hea ;)

    Anneli ja Pagan

    ReplyDelete
  3. Ooo, ait22h teile! :)

    Nagu mu hostpere siin naerab: "18, nyyd oled juba piisavalt vana, et teha k6ike, mida ise soovid... EESTIS. Siin oled sa endiselt yks lastest!" ;D Asi selles, et siin v6id 30-aastane ka olla ja ikka pead vanematele aru andma, kus oled ja mis sa teed, kui nende kodus elad.

    ReplyDelete
  4. Haha :)

    Meil on selline vahva aine nagu kultuuridevaheline kommunikatsioon, kus räägitakse just kultuurilistest erinevustest, mille peale ei pruugi üldse tullagi. Üks aspekt ongi just seesama "pesast välja lendamine" - nt USAs olevat väga tavaline, et kolledžisse minnakse teisele poole ühendriike ja kui laps kahekümneselt ikka veel kodus elab, tehakse sel teemal lausa Oprah' saade, et kuidas ikka nii saab ja kuidas laps minema peksta... Sõnaga, väga varane iseseisvumine (sh juba imikute kolimine kuskile maja teise otsa lastetuppa). Teil seal on ilmselt pigem see Itaalia süsteem, kus elatakse kaua kodus ja vanemate kontrolli all... Vää? :)

    ReplyDelete
  5. Jaa... :D Mehhikos elavad enamasti "lapsed" nii kaua kodus, kuni ykskord abielluvad :P
    Mu hostema saab n2iteks endiselt aegajalt v2ga pahaseks, kui mu 20- ja 23-aastane hostvennad joovad. V6i 25-aastane host6de.. Siin on k6ik nii teistmoodi sellessuhtes ja me, vahetus6pilased, v2ga igatseme vabadust. Minu peres on veel enamv2hem okei, aga m6nda ei lasta pmst v2ljagi. Ma lihtsalt pean kysima luba alati ja siis enamasti kysitakse ka, et mis kell ja kellega jne.

    ReplyDelete