Tuesday, October 6, 2009

4. oktoober - synnip2ev!

Synnip2ev oli t2itsa tore. Anel oli mulle uksele j2tnud kingituse, sest pidi varahommikul ylikooli s6itma. Temalt sain yhe h2sti armsa pluusi, k6rvar6ngad ja kirjutas nunnu sisuga kirja mulle.
P2eval tellisime palju pitsat koju. Hostt2di k2is ka kylas, kinkis mulle meiki (huulepulga, lauv2rvid). Hostemalt sain yhed ilusad k6rvar6ngad. Micheli tydrukult sain kingad. Hostvanaemalt sain l6hna6li.

6htu poole yhinesin koos oma igast sugulastega yhele lisa la velale, mis toimus mu majast yletee asuvas tantsusalongis (Salon Kareka). Seal oli la vela taksojuhtide auks. Vahepeal k2is Sheila (mu n6bu) korraks minu majas, et osta midagi ja kui tagasi tuli, ytles mulle: "Maria, su ema ytles mulle, et poole tunni p2rast tuleb Rocio (mu tugiisik) sinu majja." L2ksin siis koju ja hostema r22kis mulle, et ta valetas Sheilale ja seletas mulle, miks. Yhes6naga, ta valetas, et kaitsta mind yhe asja eest. Ytles, et v6in tagasi minna, aga enam v2ga ei olnud tuju - 6htul l2ksime hostvanematega, hostt2di ja n6oga linna raspaseid (jook, kuhu on hunnik j22 peale kuhjatud, palju erinevate maitsetega) jooma. Igatahes oli synnip2ev ysna tujutu sel aastal. Hommikul oli tuju hea, kuid p2eval see meeleolu kuidagi kadus. K6ikidel oli omi asju nii palju ajada: Anel 6ppis, Paco pidi ruttu 2ra s6itma kuskile (naases 6htul), Michel oli tujust 2ra v6i oli halb enesetunne vms ja kylla tuli just see hostt2di, kes k6ige rohkem mulle vastukarva on... Ylbe ja yleoleva suhtumisega, ema 6de. Pealegi, isegi tordiga ei saanud n2kku! ( :D )

Pole hullu. Kui tagasi tulen, siis tuleb varsti j2rgmine synnip2ev ja t2histan suuremalt :)

No comments:

Post a Comment