Wednesday, November 11, 2009

Ma armusin 2ra - PUERTO ESCONDIDO!

5. novembri 6htul kell 23 s6itsime bussiga Ixtepecist Puerto Escondidosse. See on linn + rand, mis asub mu linnast umbes 6 ja pool tundi eemal (bussiga minnes), seal korraldatakse surfiv6istlusi v2hemalt kord aastas ja ilm on Puertol aastaringselt suurep2rane! Pidime plaani j2rgi minema seltskonnaga, kuhu kuulusid Anel, ta poiss Meñu, mina, Betito ja yks teine Meñu s6ber, kuid viimasel p2eval (mineku p2eval) selgus, et Meñu s6brad ei saa meiega tulla, seega l2ksime kolmekesi. Leidsime eelnevalt yliodava hotelli nimega Arcoiris (3 inimese peale 650 pesot yhe 88 kohta) ja see n2gi v2lja t2itsa hea, hotelli ymbrus oli paksult t2is igasuguseid taimi ning see asus v2ga l2hedal rannast (p6him6tteliselt asuski rannas). Saime toa teisele korrusele, r6duvaatega merele.
Seisime kohvritega bussijaamas ja ymberringi kaasreisijaid oma kohvritega n2hes, hakkas mul k6hus keerama. Ma isegi ei tea, miks - tunne oli peaaegu sama, nagu 3 kuud tagasi Tallinna lennujaamas lennukit oodates. Kuidagi v2ga deja vu tunne oli sel hetkel.
Bussiga Puerto Escondido poole s6ites peatus buss mitmeid kordi, et v6tta linnast peale inimesi (m6ni bussis olija tahtiski lihtsalt yhest linnast teisse saada). Yhes linnas (oli vist Tehuantepec) tuli peale yks noormees, kes j2i mu k6rval peatuma ja kysis, kas mu k6rvalolev tyhi koht on vaba. Minu jaatava vastuse peale l2ks ta bussi tagumiste istmete juurde, et oma asjad enda kohale 2ra panna ning peegeldusest n2gin siis, et k6ndis j2lle minu poole. Panin silmad ruttu kinni, et n2idata, et magan, kuid ta istus siiski mu k6rvale ja hakkas kohe r22kima. Noormees ise oli tore, kena ja ta naeratus oli t2ielik "Colgate", aga teades, et Anel ja Meñu kipuvad vahel ylikaitsvad olema, yritasin n2idata, et olen v2ga v2sinud. See tyyp nimega Christian on 4 aastat Puerto Escondidol elanud/t88tanud ja teadis mulle r22kida teistestki Mehhiko randadest. R22kisime umbes 2 tundi, kuni Meñu siiski 2rritus ja k8hatas valju h22lega, et sellest m2rku anda. Ytlesin Christianile, et olen juba v2ga unine ja ta l2ks ysna varsti oma kohale tagasi.
Kohale j6udes leidsime ka hotelli p2rast umbes tunniajalist ringi seiklemist ning magasime veel paar tundi enne uue p2evaga alguse tegemist.
Esimesel p2eval (6. nov) panime kohe p2rast 2rkamist rannariided selga ning l2ksime surfiv6istlust vaatama. Kohale olid tulnud surfajad erinevatest riikidest. Istusime liivale, v6tsime p2ikest ja vaatasime, kuidas nad lainetel oma laudadega liuglesid, taustaks k2is reggae muusika. Paar tundi hiljem l2ksime hommikust s88ma ning p2rast seda tagasi randa, kuid seekord ise lainetesse. Vesi oli v2ga soolane ja kohalike s6nul olid lained ysna v2ikesed v6rreldes sellega, mis tavaliselt on, kuid eesti lainete k6rval piisas nendestki, et mind imestama panna. Kuna Anel ja Meñu on juba piisavalt pruunid, ei meeldi neile p2ikese k2es eriti kaua aega veeta. Anel pikutas umbes veerand tundi liival ja siis ytles, et enam ei suuda. Nad l2ksid vett ostma, ma j2in veel edasi p2evitama. Veidi hiljem vilistas Meñu k6va vilega (nagu siin kombeks on, kui kellegi t2helepanu tahad saada), vaatasin seljataha oleva baari poole, nad istusid seal ja viipasid mulle k2ega. See oli pisike rannabaar, me olime ainsad seal lisaks baarmenile. Baarmen oli v2ga s6bralik ja muhe, hakkas kohe vestlust aretama. Veidi hiljem tulid sinna kaks tyypi (ligi 20-aastased) ning hakkasid baarmeniga inglise keeles r22kima, baarmen vastas neile aksendivabas inglise keeles. Yks noormeestest tuli kohe end tutvustama - James ja Brandon, nad olid m6lemad Alaskalt ja selle baarmeniga aastaid juba v2ga head s6brad. Niiiiiii hea oli r22kida inglise keeles... Muidugi r22gin ma ka teiste vahetus6pilastega inglise keeles, kuid see on siiski teine asi, nende sl2ng oli m6nus, surfaritele omane. Anel ja Meñu ei saanud kyll millestki aru (nemad inglise keelt ei m6ista), kuid r22kisid omavahel. Nad j2id minuga sinna tykiks-tykiks ajaks, kuid tydinesid siis ja ytlesid mulle, et l2hevad hotelli ja et annavad mulle 1 tunni seal olemiseks. Minu jaoks oli see supper, sest Mehhikos vabadust v2ga palju ei saa - eriti v66rastega r22kides.
Tund hiljem l2ksin hotelli, ujusime veidi aega basseinis ja l2ksime siis end 6htuks valmis panema.
6htul vaatasime ringi, mida teha/kuhu minna. T2naval k6ndides tuli yhe 88klubi juurest turva meie juurde ja ytles, et sisse astuksime, sest saame tasuta sisse. L2ksime vaatama siis, tantsisime veidi, olime paar tundi ja siis lahkusime. Hotelli poole k6ndides avastasime, et meie hotelli k6rval asus raamatukogu-baar - st baar, mis oli seest t2is raamatuid ja kus lasti valjult muusikat ning mis oli t2iesti t2is rahvastatud. Mainin veel, et ei n2inud peaaegu yhtegi mehhiklast Puerto Escondidol, rand ning linn olid t2iesti t2is v2lismaalasi! Istusime veel paar tundi seal raamatukogu-baaris kuni Anel ja Meñu v2sisid ja ytlesid mulle, et l2hevad juba hotelli, kuid et ma v6in veel sinna j22da. R22kisin v2lismaalastega juttu ja paar tundi hiljem l2ksin isegi hotelli 2ra magama.
Teisel p2eval 2rkasime hiljem ning l2ksime kohe hommikust s88ma. P2rast seda uuesti randa. V2sinud Anel magas rannas varjus paar tundi (ta kardab suuri laineid) ning mina ja Meñu l2ksime uuesti vette. Vahel oli laine nii suur, et lainega kaasa minnes j2ime vee all kukerpalle tegema ja v2lja tulles ei saanudki aru, kus suunas me oleme. Sygavamale merre need lained 6nneks ei t6mmanud seega uppumise ohtu ei olnud. Olime p2ris mitu tundi vees, l6puks tuli ka James (poiss Alaskalt, kellega p2ev varem olin tuttavaks saanud). Meñu ja Anel l2ksid j2lle hotelli ja mina kysisin paariks tunniks luba nendega baari r22kima j22da j2lle. V6tsin proovimiseks nendega 1 pitsi mescali (kohalik kuulus kange alkohol), mille pudeli p6hjas ulpisid skorpionid, kes oma myrki seal levitasid - see oli kogemuse p2rast. Baarmen ise pakkus selle v2lja ja ytles, et see on tasuta, sest ma olin j2rgmine p2ev lahkumas. P2rast pitsi hammustatakse pooleks l6igatud laimi peale.
M2ngisime nendega ka jengat. See on yks Ameerikast p2rit m2ng, kus pulkadest on ehitatud torn - 4 pulka pannakse yhte pidi, 4 teistpidi ja siis kordam88da yritavad inimesed alt poolt pulki k2tte saada nii, et torn ymber ei kukuks. Leidsin internetist pildi: http://www.mypeopleconnection.com/community/games/2003gamepics/jenga02.jpg. Kuid meie ei m2nginud seda selliste pulkadega... Seal olid telliskivi suurused puust klotsid ning torn oli yle meie pea. Pole kunagi midagi sellist n2inud, heh. V2ga tore oli igatahes!
6htul l2ksime randa Aneli ja Meñuga, seal m2ngti igast muusikat reggaest kiirema stiilini v2lja. P2rast seda k2isime yhes rannabaaris (mitte samas, kus eelmisel 6htul) nimega UhLala. Anel ja Meñu l2ksid j2lle varem magama, ning ma j2in seal v2lismaalastega taaskord juttu r22kima.
8. novembril kell 13.00 oli juba bussiga s6it kodu poole. Magasin peaaegu terve tee tagasi, et oma eelnevad 2 peaaegu magamata 88d tasa teha.

Muljed reisist - Kindlasti tahan tulevikus sinna tagasi minna, alles j2id vaid head m2lestused! :)

4 comments:

  1. Lahe lugu,
    algul vaatasin "armusin" ja otsisin siis tekstist - algul Christian, pärast need alaskalased... - aga siis sain asjale pihta, : ).

    Sul on ikka isemoodi seiklused ja toimetamised sääl. Meil siin oodatakse veel talve tulekut. Lumi on kahel korral korraks tulnud, üldiselt kestab siin hilissügis.

    Kõike paremat ja toredamat!

    ReplyDelete
  2. Ongi ysna kahem6tteline pealkiri, ma lootsingi, et keegi teistpidi arvab, heh :P

    Oii, siin koguaeg toimub ikka midagi, yha rohkem ja rohkem. Eks ma yritan teid ikka osade asjadega kursis hoida ja siia kirjutada. :)

    Siin on endiselt palav, vahel v2ikese tuulega, aga ikkagi 6lapaeltega pluusi hooaeg minu jaoks ;D Olen terve siinoleku aja jooksul ainult 2-3 korda kasutanud oma pikak2iselist 6hukest pusa.

    Sullegi k6ike head! :)

    ReplyDelete
  3. Vaatasin pilti - saad nii palju päikest, et nahk ei harju äragi, :S. Tundud tiba punakas. See ilmselt läheb üle. Kujutan ette, milline neeger võid Sa olla, jõudes tagasi meiesuguste luikede keskele.

    ReplyDelete
  4. haha... ei ole ma nii neeger midagi :)
    BTW, kui keegi teist Viimsisse satub, siis n2idake vanematele ka mu orksipilte oma kasutaja alt - ma ei ole j6udnud neid kusagile mujale yles panna..

    ReplyDelete